Асоціація відкритих міст заснована у 2015 році як добровільне неприбуткове об’єднання органів місцевого самоврядування з метою задоволення потреб органів самоврядування у сучасній інформації, новітніх технологіях, інвестиціях, обміну досвідом з українськими та закордонними партнерами у сфері розвитку електронного врядування та електронної демократії. Ми почали об’єднувати навколо даної ідеї прогресивні міста, які готові удосконалювати свої рішення та налагоджувати якісну комунікацію з населенням через електронні інструменти та збільшувати довіру громадськості до влади.

Основні обов’язки:

  • розробка та впровадження комунікаційної стратегії Асоціації;
  • забезпечення видимості Асоціації відкритих міст в інформаційному полі (сайт, соціальні мережі, ЗМІ);
  • інформаційний супровід подій та проектів;
  • ведення календаря подій та контент-плану Асоціації;
  • участь у розробці дизайну макетів, замовлення, облік друкованих матеріалів, а також їх онлайн-версій;
  • постановка технічних завдань дизайнерам та іншим підрядникам з метою виконання комунікаційної стратегії;
  • формування позитивної репутації Асоціації;
  • сприяння виконанню плану роботи та участь у звітуванні;
  • розробка інфографіки, візуального та медійного контенту;
  • моніторинг та оцінка інформаційного поля, оцінювання ефективності комунікаційної стратегії;
  • участь у плануванні діяльності Асоціації.

Кваліфікаційні вимоги та компетенції:

  • вища освіта в галузі комунікацій, журналістики, зв’язків з громадськістю або суміжних областях;
  • досвід роботи за фахом не менше 2 років;
  • досвід роботи із органами місцевого самоврядування, урядовим сектором та проектами міжнародної технічної допомоги буде перевагою;
  • відмінна комп’ютерна грамотність та комунікаційні навички;
  • вміння створювати якісний інформаційний контент та писати тексти в різних стилях (офіційний, інформативний, розважальний);
  • орієнтація на результат;
  • ефективна взаємодія в команді.

Зацікавлених кандидатів просимо надіслати резюме та мотиваційний лист, в якому має бути зазначений бажаний рівень оплати праці,  рекомендації (бажано) на електронну адресу:  avm.org.ua@gmail.com із зазначенням у темі листа «Кандидат на посаду менеджера з комунікацій».

Термін подачі документів до 20 серпня 2019 р. включно.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки Асоціації відкритих міст – Скульської Ольги, +380959408645.

Підпишіться на розсилку новин