Асоціація відкритих міст оголошує конкурс на вакансію фінансового менеджера на неповний робочий день (часткову зайнятість).

Асоціація відкритих міст заснована у 2015 році як добровільне неприбуткове об’єднання органів місцевого самоврядування з метою задоволення потреб органів самоврядування у сучасній інформації, новітніх технологіях, інвестиціях, обміну досвідом з українськими та закордонними партнерами у сфері розвитку електронного врядування та електронної демократії. Ми почали об’єднувати навколо даної ідеї прогресивні міста, які готові удосконалювати свої рішення та налагоджувати якісну комунікацію з населенням через електронні інструменти та збільшувати довіру громадськості до влади.

Основні обов’язки фінансового менеджера:

  • ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, установлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з урахуванням особливостей діяльності організації;
  • ведення обліку фінансової звітності асоціації, її підписання та подання в установлені строки;
  • фінансовий супровід грантових проектів;
  • співпраця з внутрішніми та зовнішніми аудиторами;
  • надання фахових консультацій та рекомендацій з питань, що пов’язані з фінансовим супроводом грантів та впровадження ефективних програмних заходів;
  • аналіз виконання бюджету, звітування перед керівними органами асоціації;
  • участь у плануванні діяльності асоціації.

Кваліфікаційні вимоги:

  • вища освіта (фінансова, економічна);
  • досвід роботи за фахом не менше 2 років;
  • знання нормативно-правової бази з питань регулювання фінансово-господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку;
  • досвід роботи в громадських або інших неприбуткових організаціях, досвід роботи в грантових проектах буде перевагою;
  • знання Microsoft Office, програми подачі звітності до фіскальних органів тощо.

Зацікавлених кандидатів просимо надіслати лист на електронну адресу:  avm.org.ua@gmail.com із зазначенням у темі листа «Кандидат на посаду фінансового менеджера».  До листа додайте: резюме, в якому має бути зазначений бажаний рівень оплати праці, копії дипломів про освіту та сертифікатів про додаткове навчання, рекомендації (бажано).

Термін подачі документів – до 16 серпня 2019 р. включно.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до координаторки асоціації – Скульської Ольги, +38 0959408645.

Підпишіться на розсилку новин