Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація відкритих міст» оголошує конкурс на заміщення посади виконавчого директора. Очікується, що відібраний кандидат буде працювати на постійній основі на цій посаді з червня 2018 р. впродовж не менше двох років.

 

До основних обов’язків виконавчого директора належить:

  1. Підбір працівників та організація роботи офісу виконавчої дирекції Асоціації;
  2. Розробка річних планів, звітів та інших документів, надання їх на затвердження Правлінню Асоціації;
  3. Розробка проектів річного бюджету Асоціації, кошторису на утримання Асоціації та її організаційної структури;
  4. Управління поточними справами Асоціації у відповідності до рішень Загальних зборів, Правління Асоціації та згідно Статуту Асоціації;
  5. Підготовка та виконання проектів за підтримки міжнародних організацій, спрямованих на розвиток електронного врядування, електронної демократії та впровадженні нових технологій комунікації з громадянами в Україні;
  6. Залучення додаткових ресурсів для діяльності Асоціації, зокрема, через співпрацю з міжнародними організаціями;
  7. Популяризація Асоціації на заходах, в ЗМІ та соціальних мережах з метою залучення нових міст-членів;
  8. Комунікація з керівниками українських міст та громад щодо їх вступу до Асоціації та підтримки членства;
  9. Аналіз та оцінка можливостей впровадження нових ініціатив для членів асоціації в сфері електронного врядування та електронної демократії;
  10. Розвиток співробітництва з  українськими та міжнародними громадськими організаціями, українськими та зарубіжними містами, їх асоціаціями.

Основні вимоги до кандидата на посаду виконавчого директора:

  • вища освіта;
  • обов’язковий попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або безпосередньої роботи в їх структурі;
  • досвід реалізації про проектів у сфері електронної демократії чи електронного урядування;
  • досвід успішної співпраці з міжнародними донорськими організаціями;
  • здатність стратегічного мислення;
  • глибоке розуміння потреб органів самоврядування у сучасній інформації, нових технологіях, сервісах у сфері електронного врядування та електронної демократії;
  • відмінне знання законодавства, що стосується місцевого самоврядування та дотичних галузей;
  • відмінні аналітичні та комунікаційні здібності;
  • відмінне знання державної мови;
  • готовність до відряджень по Україні;
  • володіння ПК.

Зацікавлені особи повинні надіслати своє резюме та мотиваційний лист на адресу електронної пошти oc.association2015@gmail.com з зазначенням у темі листа «Кандидат на посаду виконавчого директора АВМ».

Термін подачі документів до 20.04.2018 року.

Співбесіди з потенційними кандидатами відбудуться в кінці квітня на початку травня 2018 року у місті Києві або через онлайн-зв’язок.

Остаточне затвердження претендента на посаду виконавчого директора відбудеться на Загальних зборах Асоціації відкритих міст, які відбудуться орієнтовно в травні 2018 року.

Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація відкритих міст» є добровільним неприбутковим об’єднанням органів місцевого самоврядування, що створене з метою задоволення потреб органів самоврядування у сучасній інформації, нових технологіях, інвестиціях, обміну досвідом з українськими та закордонними партнерами у сфері розвитку електронного врядування та електронної демократії, а також для розвитку інтерактивної платформи «Відкрите місто» та інших електронних сервісів в сфері електронної демократії, що використовуються органами місцевого самоврядування. Її діяльність поширюється на всю територію України. Детальніше про Асоціацію можна ознайомитись за посиланням: https://avm.org.ua

Підпишіться на розсилку новин