Якщо вас цікавить детальна інформація про діяльність Асоціації відкритих міст – запитайте у експертів Асоціації.

Членами Асоціації можуть стати органи місцевого самоврядування (міста, селища, в тому числі і ОТГ), які визнають Статут Асоціації, прийняли рішення про вступ на сесії місцевої ради, сплатили вступні та сплачують щорічні членські внески і беруть участь у виконанні статутної мети та завдань Асоціації.

Відповідно до Порядку прийому у члени Асоціації відповідному органу місцевого самоврядування необхідно здійснити наступні кроки:

  1. Прийняти рішення місцевої ради «Про вступ до Місцевої асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація відкритих міст»;
  2. Підписати Угоду про сплату вступного та щорічних членських внесків;
  3. Подати на ім’я Президента Асоціації Заяву про членство в Асоціації за підписом керівника органу місцевого самоврядування разом з копією рішення про вступ та двома примірниками підписаної Угоди;
  4. Після отримання зазначених документів Правління Асоціації на своєму засіданні розглядає питання про прийом органу місцевого самоврядування до Асоціації відкритих міст.

На запити органів місцевого самоврядування їм надсилаються зразки усіх необхідних документів для підготовки до вступу.

Розмір вступного внеску для ОМС, що прийняли рішення стати членами Асоціації становить:

  • для обласних центрів та міст з кількістю мешканців понад 100 тис. у розмірі 5 000 гривень;
  • для міст з кількістю мешканців до 100 тис. і селищ у розмірі 3 000 гривень.

Розмір щорічного членського внеску становить 0,15 грн. на кожного мешканця в рік.
При цьому мінімальний розмір щорічного членського внеску становить не менше 3 000 гривень, а максимальний – не більше 80 000 гривень.

1. Безкоштовний доступ до електронних платформ, програмних продуктів та рішень, які розробляються з ініціативи Асоціації, її міст-членів та партнерів:

2. Безкоштовна участь у заходах які проводить Асоціація або її партнери:

  • участь у навчальних заходах Школи е-урядування та е-демократії «E-City Academy» для представників міської ради (семінари, тренінги, вебінари);
  • участь та популяризація свого міста через заходи, які організовують партнери Асоціації.

3. Пошук розробників необхідних для міста ІТ-рішень.

4. Консультації щодо використання програмних продуктів, які використовують інші міста.

5. Сприяння у пошуку джерел фінансування майбутніх проектів, які покращують взаємодію влади та громадян.

Підпишіться на розсилку новин