«Асоціація відкритих міст» оголошує конкурс на посаду виконавчого директора

Дедлайн – 7 лютого 2019 р.

Ми є добровільним неприбутковим об’єднанням органів місцевого самоврядування, створеним з метою задоволення потреб органів самоврядування у сучасній інформації, новітніх технологіях, інвестиціях, обміну досвідом з українськими та закордонними партнерами у сфері розвитку електронного врядування та електронної демократії.

До основних обов’язків виконавчого директора належить:

  • підбір працівників та організація роботи офісу виконавчої дирекції Асоціації;
  • розробка річних планів, звітів та інших документів, надання їх на затвердження Правлінню Асоціації;
  • розробка проектів річного бюджету Асоціації, кошторису на утримання Асоціації та її організаційної структури;
  • управління поточними справами Асоціації у відповідності до рішень Загальних зборів, Правління Асоціації та згідно Статуту Асоціації;
  • підготовка тавиконання проектів за підтримки міжнародних організацій, спрямованих на розвиток електронного врядування, електронної демократіїтавпровадженні нових технологій комунікації з громадянами в Україні;
  • залучення додаткових ресурсів для діяльності Асоціації, зокрема, через співпрацю з міжнародними організаціями;
  • популяризація Асоціації на заходах, в ЗМІ та соціальних мережах з метою залучення нових міст-членів;
  • комунікація з керівниками українських міст та громад щодо їх вступу до Асоціації та підтримки членства;
  • аналіз та оцінка можливостей впровадження нових ініціатив для членів асоціації в сфері електронного врядування та електронної демократії;
  • розвиток співробітництва з українськими та міжнародними громадськими організаціями, українськими та зарубіжними містами, їх асоціаціями.

Основні вимоги до кандидата на посаду виконавчого директора:

  • вища освіта;
  • обов’язковий попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або безпосередньої роботи в їх структурі;
  • досвід реалізації про проектів у сфері електронної демократії чи електронного урядування;
  • досвід успішної співпраці з міжнародними донорськими організаціями;
  • здатність стратегічного мислення;
  • глибоке розуміння потреб органів самоврядування у сучасній інформації, нових технологіях, сервісах у сфері електронного врядування та електронної демократії;
  • відмінне знання законодавства, що стосується місцевого самоврядування та дотичних галузей;
  • відмінні аналітичні та комунікаційні здібності;
  • відмінне знання державної мови;
  • готовність до відряджень по Україні;
  • володіння ПК.

Зацікавлених кандидатів просимо надіслати своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу: oc.association2015@gmail.com із зазначенням у темі листа «Кандидат на посаду виконавчого директора».

Співбесіди з потенційними кандидатами відбудуться в лютому 2019 у м. Київ або через онлайн-зв’язок.

Остаточне затвердження претендента на посаду виконавчого директора відбудеться на Загальних Зборах «Асоціації відкритих міст»

 

Термін подачі документів–до 7лютого 2019р.

Підпишіться на розсилку новин